Ersun yanal ın milli takımın başına geçmesi taraftarıyım yanlız sadece ersun hoca ile iş bitmiyor kendini beğenmiş cebi para dolu şımarık, doymuş, ruhsuz futbolculardan takımın temizlenmesi lazım. Kulüpler artık 2 çalım atıp, futbolcu sıfatı kazanan sahte topcular yerine taktik disiplinine sahip, defans bilinci olan kademe hatası yapmayan, baskıya karşı top kontrolü iyi olan sağlam cüsseli, arklarını pozisyona sokabilen özel hayatına dikkat eden futbolcuları oynatmalı.
İşte ozaman Yanal a da fazla iş düşmez çünkü futbolcu kulubünden taktik bilinci ile geldiği için Yanal da rahat eder. Bu arada mutlaka İspanya, İtalya ,İngiltere ve almanya liglerinde futbolcularımız oynamalı gidip de yedek oturmamalı çünkü o liglerdeki maçların tansiyonu daha yüksek takımlar daha profesyonel bunun milli takıma getirisi çekilen reklamlardan daha fazla.
Bişeler yapmak isteyen hocalara destek olmalıyız neden Yanal başka takımalarda başarılı olamamış diyor bir arkdş işte anlattığım nedenler yüzünden olamıyor yanal hala 30 yaşına gelmiş bir futbolcuya kademe nasıl yapılır şu taktik de nereye koşulur anlatmak zorunda değil futbolcu bunun bilinciyle gelicek eğer gelmezsse milli takımı da
ben ders almam ders veririm zihniyetli adamlar yönetmeye devam eder sevinci bile dayak atarak yapan hocalar yönetir, hiçbir futbol oynamayan yunanlı, moldovalı, maltalı senden puan alır.
Eğer bizim liglerimizde taktik disiplinine sahip zeki oyuncu bulamıyorsak gurbetçilere yönelicez Alman kulüplerinin alt yapılarında yetenek arıycaz icabında Türk yapıcaz çünkü bizim oyuncu yetiştirme konusunda biraz zamana ihtiyacımız var bu Türk yapma işinden lütfen şimdilik kimsenın canı sıkılmasın çünkü biz hep hazır aldık
altyapıya önem vermedik. Bu arada devşirme Türk denilen aurelio nun performansı ortada herkes alkışlıor.
Niçin bir henry bir messi hızında ve tekniğinde futbolcu benim ligimden çıkmıyor iyi düşünmek lazım.