Paul Pierce http://www.youtube.com/v/KnoQgcX1POQ>http://www.youtube.com/v/KnoQgcX1POQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">ben vardiye duydum ama bencede yoktur inşallah olur ayrıca çok güzel hareketlerde var
darkman1989 Her Okuduğunuz Seye İnanmayın Şahsen Ben Bazı Şeylere İnanmıyorum.Örneğin Master Ligde Sponsor Seçme Olayı da Var Diye Yazmışlar Ama Ben 2 Sene Geçmesine Rağmen Öyle Bir Şeye Rastlamadım.
uurture **Stad yapma şuanda yok ama Almanlar uğraşıyor çıktığı zaman zaten başta ben olmak üzere tüm stad yapan arkadaşlar bilgilendirir sizleri merak etme çıktığında forumda görürsün...**