sari__lacivert pes 2008 cok hizli degilmi ? ben high detayda oynuyorum ama oyun winning eleven 8 den bile daha hizli bunu yavaslatmanin bir yolu varmi acaba ?
super_golcu yoo ben low de oynuyorum nerdeyse yavas.Ekran kartına göre ve camera açısına göre de değişiyor galiba
sari__lacivert tamam bi cozunurlugu dusureyim o zaman ama ozamanda ekranin kenarlari siyah kaliyo onuda ayarlamak gerekecek:(
sari__lacivert DEDİKLERİNİZİ DENEDİM AMA OLMADİ OYUN AYNİ COK HİZLİ BU YUZDEN HİGH MODDA OYNAYAMIYORUM MEDİUMDA OYNAYİNCADA HİC SARMİYO
dogukano Arkadaslar oyunun hizi pc ile ne alakasi var anlamadim hade tkailmalar donmalar desen neyse birde bildigim kadariyla suan demoda oyun hizi ile alakali bi ayar yok
tahrip merhaba arkadaşlar aynı sorun bendede var ilginç ama oyunun hızı monitörün yenileme hızına bağlı !! 60 Hz oynayınca normal ama 75 veya 85 yaptığınız zaman oyun çok hızlı oynanıyor