Orjinal Mesajı Yazan: desert_lion
benim fikrim gol sonrası müziği olmasi, tarkanin o7 de (bir oluruz yolunda hadi bastir gönüller cossun) şarkısı çok super uymuştu. bu reklam müziği de bizazdaha yankı eklenerek gol sonrası müziği olur. vede süper olur... (lan yaş 26 oldu uğraştığımız işlere bak ) :D :D :D :D