sedat_gencfb arkadaşlar lütfen fenerbahçenin şuanki sarı-beyaz,turkuaz,ve yeni dizayn edilmiş sarı-lacivert formaları yaparsanız çok sevinirim.ve lütfen nasıl ekleniceğinide anlatın.şimdiden teşekkürler.
Steven Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 eklemek için kitserver programını kullanıcaksın Pesle karıştırdın galiba...:)