bugun gazete okurken gözüme alttaki reklam takıldı.gerçekten efes pilsen bizim yapmamız gerekeni yansıtmış.hangimiz barbar diye soruyorum şimdi.malta maçı öncesi billboard'lara reklam veren malta federasyonumu daha doğrusu avrupamı(hatırlarsanız uefa'nın sitesindede maltanın aldığı puanı osmanlının intikamı diye yansıtan bi haber çıkmıştı) yoksa yüce Türk milletimi.aşağıdaki resimlerle başbaşa bırakıyorum sizi.
edit şimdi dikkat ettim.billboard'ın altındaki reklamlarda heralde billboard'ın sponsorlarımı oluyor? :) yoksa milli takımlarının sponsorlarımı o tartışılır.
malta maçı öncesi malta'daki bi billboard

yunanistan maçı öncesi bir gazete reklamı
