Arkadaşlar 1-2 ay önce yeni bilgisayar aldım özellikleri şu işlemci dual core 1.60 ghz,ram 1 gb,160 gb sata hdd,ekran kartı asus ax550 series 512 mb ama pes 2008 demo oyununu kasıyor oyun demo oldugundan dolayı mı yoksa bilgisayarım mı kötü?Yardımcı olmanızı rica ediyorum