**EA yetkilileri öyle bir oyun düzeni hazırlamış ki bu sene, kademe hatasına zorluyor rakip sürekli bizi o yüzden oyuncuları tam yerlerinde oynatarak rakibi hataya zorlamak gerekli. Atak yaparken oyuncumuzu bölgesinden çok uzaktaki bireyere götürüp orda rakibi kandırmaya çalışmayı da affetmiyor rakip topu kaptıkları zaman anında boş kalan bölgeye adam kaçıyor defans yaparken de adam kovalamayı bırakmamız lazım. Top rakipdeyken sinsice alan daraltırsak ya pas hatası yapıyor ya da topu kaptırıyorlar :) 08 zor değil biz zorlaştırıyoruz.**