tolga80ist selam lar arkadaşlar bir türlü bulamadım rakip takımla aynı renkteki formalarla oynamak zorunda kalıyorm nasıl nerden değşir bu forma yaa
borayata onu nası bilmiosun be kardes:d seyden giriosun normal maca sectigin takımın adının altında home-avay faln yazı oraya gelip oklarla sag sol yap secersin
fifa_mania_99 menager modda q ev sahibinin e ise deplasman takiminin formasini degistirir. normal tournament mod da ise match setup var altta ona tikla ayarla:D
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: fifa_mania_99 menager modda q ev sahibinin e ise deplasman takiminin formasini degistirir. normal tournament mod da ise match setup var altta ona tikla ayarla:D :) :D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: tolga80ist selam lar arkadaşlar bir türlü bulamadım rakip takımla aynı renkteki formalarla oynamak zorunda kalıyorm nasıl nerden değşir bu forma yaa :D:D:D
tolga80ist maneger modda oyun içinde oyuncu değiştirme nasıl oluyor team manegemend i tıkladıımda you most control a team and use your filan bir şey ler diyip duruyo