hangmaneagle görüntü iyide şu isim meselesi chelsea nin adı olmuş london fc anlamak güç isim hakkı fazla alamamış herhalde pes yane pes diyorum
sertacbjk Orjinal Mesajı Yazan: King07 saol formalara hasta oldum :eek: doru sölüyosun ama bunlar n.generation olduğu için sadece yeni nesil konsollarda yani wii x-box360 ve ps3 te var bu kalite pc de böyle olcağını sanmiyorum :(
_FT_9 pc dede böyleo olucak pc ekran goruntulerini gördüm reklam yapamam GS oyun içi görğntüler vardı Beyaz formayla
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: sertacbjk Orjinal Mesajı Yazan: King07 saol formalara hasta oldum :eek: doru sölüyosun ama bunlar n.generation olduğu için sadece yeni nesil konsollarda yani wii x-box360 ve ps3 te var bu kalite pc de böyle olcağını sanmiyorum :( pc dede aynı grafikler:)demoyu oynamadınmıki?
sertacbjk Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Orjinal Mesajı Yazan: sertacbjk Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: King07 saol formalara hasta oldum :eek: doru sölüyosun ama bunlar n.generation olduğu için sadece yeni nesil konsollarda yani wii x-box360 ve ps3 te var bu kalite pc de böyle olcağını sanmiyorum :( pc dede aynı grafikler:)demoyu oynamadınmıki? yok valla oynamadım demoyu ama bu şekilde konşuluyordu inşallah yanılan benimdir :):)
canki ya arkadaşlar youtube pes 2008 fenerbahçe yada pes 2008 galatasaray yada pes 2008 beşiktaş yazın videoları var onları izleyin bence