bjk___1903 Arkadaşlar benim aldıgım 2008 oyununda hiç spiker yok. acaba FiFa 07 spikeri 08 Olurmu ? Türkçe Spikeri istemiyorum. İnglizce Spiker Olur mu ?
ekremhan **Ripli almışsın oyunu sen, 08 spiker eklentili yama bulman lazım 07 olmaz nette var biraz araştır istersen. **