ülkeler için HD logolar varmı? acaba varsa ya da yapan varsa bana yapabilirmi?
çooooook
coooq ne güzel anlatmıssın nerde peqi
Kardeş linkteki HD amblemler işini görür.
TIKLA!
**yok zaten gerek kalmadı senin basic pack teki flag dosyaları işimi gördü konuyu silebilirm**
**Yine de silme belki elinde olmayanların işine yarayabilir.**
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: