bende world class oynuyordum fakat aşırı haksızlıklara maruz kaldığımı hissettiğimden profesyonel'e döndüm. dün gece ki maçımda ( CL yarı BEŞİKTAŞ - Barcelona ) 85. dakikadan sonra ( 4 dakikalık oynuyorum ) 1-0 yaptım 1-1 oldu, 2-1 yaptım 2-2 oldu ve 2-3 yenildim sonuçta.