
Sarı-kırmızılı tribünler, amatör kümedeki ilk maçta tüm kulüpleri solladı
GÖZ-GÖZ İZMİR'E BEDEL
Denizgücü maçında 4 bin 645 taraftarı tribüne çeken Göztepe, ilk maçta rekorları alt üst etti
Buca, İzmirspor ve A.Ordu'nun toplam seyircisini bir maçta geçen efsane'ye KSK ve Altay yetişemedi
Göztepe, tarihinde ilk kez mücadele ettiği İzmir Süper Amatör Küme'deki ilk seyircili maçta yeni bir rekora daha imza attı. Mazisi başarılarla, müzesi kupalarla dolu kulübün Denizgücü ile Alsancak Stadı'ndaki mücadelesini 4 bin 645 seyirci izledi. En fazla seyircili maçlarda Altay-Orduspor maçına 3 bin 253, Karşıyaka-Kocaelispor maçına 4 bin 231,İzmirspor-Mersin İdmanyurdu maçına 1290, Bucaspor-Adana Demirspor maçına 1080, Altınordu-Torbalıspor maçına 426 taraftar geldi. Bu maçlarda konuk ekip taraftarları da yer aldı.
İzmirspor bu sezon seyircisi önünde oynadığı 5 maçta toplam 3 bin 222 kişiyi tribüne çekerken, Bucaspor 4 maçta 3 bin 395, Altınordu ise 3 maçta 1189 seyirciye oynadı. Yani bu 3 kulübümüzün şuana kadar oynadığı maçlardaki toplam seyirci sayısı Göztepe'nin tek maçta tribüne gelen seyirci sayısına yetişemedi. İzmir'in TFF 1.Ligi'ndeki iki temsilcisi Altay ve Karşıyaka'nın kendi arasında oynadığı derbi maça bile bu sezon 3 bin 738 biletli taraftar gelmişti.
GÖKHAN ÖZYURTLU
ALTAY
RAKİP SEYİRCİ
Ordu 3.253
Bolu 2.379
Elazığ 1.428
G.Antep BŞB. 1.632
Malatya 2.181
KARŞIYAKA
RAKİP SEYİRCİ
Altay 3.738
D.Bakır 2.569
Samsun 2.231
Kocaeli 4.231
BUCASPOR
RAKİP SEYİRCİ
Turgutlu 674
Marmaris 875
A.Demir 1080
Uşak 766
İZMİRSPOR
RAKİP SEYİRCİ
Mersin 1.290
Buca 609
Uşak 531
Turgutlu 430
Afyon 362
ALTINORDU
RAKİP SEYİRCİ
Torbalı 426
Tanşanlı 381
Muğla 382