sin ya hocam ben de fx5500 kullanıyorumm 1 gb ram war cok cok rahat hem de en yuksek cozunurlukte oynuyorumm....
ekremhan Orjinal Mesajı Yazan: hakanonda EKRAN KARTI GEFORCE FX/5500 FİFA08 İ KALDIRIRMIIII ACİL CEVAP FX 5500 fifa 08 için yeterli rahat oynatır.