Gökhan rardaki dosyayı oyunun olduğu klasöre çıkarırsan, resmi yama kalkmış olur. http://rapidshare.com/files/62790043/default_config.rar.html
Ekselans Diğer bi yöntemde oyun içinden Reset my squaddan orginal my squadı seçtğimde oyun yamasız hale dönecektir.