Kusura bakmayın.Mesajı biraz aceleyle yazdığım için sistemimle ilgili bilgi vermedim.Öncelikle kullandığım monitör 19".Cevap için sağol ama monitörden kaynaklanan bir sorun değil.Ayrıca sistemim de PIII 3.0 Ghz, 2 Gb. ram, ati x1600 pro ve asus P5V800 anakarttan oluşuyor.Acaba indirdiğim oyunda mı bir sorun var.Ya da daha önceki fifalarda yaptığımız gibi cmn klasöründeki görüntü ayarları dosyasında değişiklik mi yapmalıyım? yardımcı olursanız sevinirim.