Orjinal Mesajı Yazan: BewarE
Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Linux'taki 20 tane masaüstü açıp hepsinde programlarımı ayrı ayrı çalıştırdığım safhaya gelememişler.. :)
Burda konuştuğumuz yeni nesil masaüstü Linux Değil!!
Mr.Bill Gates it's nice to meet you but I am a Linux and Open Source Supporter.Could you remind that..? :D
Vista işletim sisteminin aero masaüstü yöneticisinin çoğu uygulamasında Linuxtan ç"alıntı"lar yapılırsa benimde Windowsun bu yapmaya çalıştıklarını Linuxta yaptıklarımla karşılaştırmam çok normal..