Arkadaşlar. Ben dün orjinal Fifa 08'i yükledim. Kurlum sonunda çıkan internet sayfasından yönergelere uygun bir şekilde kaydımı yaptırdım (En azından ben öyle düşünüyorum :)).Daha sonra e-mail adresime EA'dan kayıt yaptrıdığıma dair mail geldi. Bende kaydımı doğru bir şekilde yaptırdığım düşüncesiyle Play Online'a girdim. Daha doğrusu giremedim. Karşıma largedownloa..... şeklinde bir şey çıktı. Bunu nasıl düzeltebilirim?