milli takımımızın siyah forması....... malum siyah formayı
giymediğimiz için
kendi hayal gücümle yaptım arkadaşlar umarım beğenirsiniz...
formayı ekleme:
dosyayı çalıştırdığınızda TR yedek yani
kitserver yüklü ise direk 3. forma olarak eklenecektir.
bide dosya boyutu 800 kb tır.
link: 2: http://uploaded.to/?id=h2hbmk
link1: http://rapidshare.com/files/62719572/TR-protesto.exe.html
resimleri bile ekliyemiyorum :D
işallah bu sefer olur.
işte resim :
http://img518.imageshack.us/my.php?image=protestomk9.jpg