kurdt http://www.youtube.com/v/_4i2F7NAO2Y>http://www.youtube.com/v/_4i2F7NAO2Y type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
adu Serdar'a Arda'ya çalımı ben öğrettim diye açıklama yaptığından beri sempatim kayboldu. Eğer çalım atmayı o öğrettiyse neden yeteneği Arda'dan 2 yıl sonra farkedildi? Popüler olunca hemen her oyuncu birşeyler uyduruyor gündemde kalmak için. Bunları bir kenara atarsak ileride kendini geliştirirse Avrupa liglerinde rahatlıkla oynayabilir...
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: alexander Serdar Özkan'dan futbolcu olmaz... sen sevmiyorsun diye serdar'dan futbolcu olmaz öyle mi...insan bari nedenini söyler mesela top'u cok tutuyor gibi ama zaten laf olsun diye yazdigin belli...
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: alexander Serdar Özkan'dan futbolcu olmaz... Hımm evet görürsem söylerim... Neyse bence Serdar Özkan kendini daha fazla göstermeli sıradan bir oyuncu gibi oynuyor yeteneklerini göstermeli.. En az Arda kadar yetenekli.