arkadaşlar ben fifa 07 de nasıl face yapıyosam (mesela lincoln) aynısını yapıp oyuna ekliyorum oyuna giriyor ama o oyuncuyu değiştirdiğimde oyuncuların ismi yazan yerde bembeyaz bişey çıkıyo bazen hata verio bu fifa 2007 deki face dosyalarını ne gibi değişikliklere uğratıp 08 e ekleriz uyumlu yaparız