Ya bende birçok Ankaragucum için tezahurat var ama oyuna koyulmuyor. nasıl koyuldugunu bilen varmı? en azından anadolu takımı taraftarları yardımcı olsun :) kensi sahamda 3 büyükleri yeniyorum ama hala onların tezahuratları geliyor sinir oluyorum burası Ankara diye kendi kendime soyleniyorum derdime deva birisi olur inşallah şimdiden teşekkurler eyw