pesfanatik Arkadaşlar demo da benim dikkatimi şu çekti,sert faul yaptıgımız zaman hakem avantaja bıraktığında oyun durduktan sonra hakem oyuncuya sarı kart göstermiyor,böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
charlo fıfa pes oynuya oynuya hangı oyunda ne oluodu artık karıstırıyorumm :D sanırım pes demoda yok umalımkı tam surumunde olsun :)
ozcsoft fifa07 aynı idi 08de de aynı avantaj bıraktıgı zaman kart vermiyor ama sarı kart işareti cılıyor du
Arda666 pes 6 da vardı pes 2008 de de olur kesin ama oyun demo olduğu için yok tam oyunda bir çok yenilik olacağını umuyorum
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: Arda666 pes 6 da vardı pes 2008 de de olur kesin ama oyun demo olduğu için yok tam oyunda bir çok yenilik olacağını umuyorum
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Gösteriyor effendim.. :) Hatta yan hakem ısrarla bayrağını sallayıp uyarıda bulunuyor.. :D:D:D:D:D:D
playaanil Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Gösteriyor effendim.. :) Hatta yan hakem ısrarla bayrağını sallayıp uyarıda bulunuyor.. Bendede oldu
Annihilator Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Gösteriyor effendim.. :) Hatta yan hakem ısrarla bayrağını sallayıp uyarıda bulunuyor.. bzm sistemimiz y. hakemi gstermedii içn yrm yapamicam:D