the best hpermegacoolstar walla iyi bi fikir. bulan olursa iyi olur yani. inşallah vardır. sonuçta ksk ii takım. bnce kskyi, adanayı, kocaeliyi direktttt lige çıkartmak lazım.bi dee altayla göztepe.düşen düşsün.