Orjinal Mesajı Yazan: bugraturker1
arkadaslar forma ekledim fatbhbuilder yaptım pres the any diyoya orda gelcekken oyundan atıyo fatbhbuilder de bi hatamı var oyunu arkadasdan aldım oda baska antalyadaki arkadasına yolladı kışa kadar cd yok napcam
08 i çalışan biyerden, DVD ye kopayalattıcaksın artık 3-5 ytl bişe zaten .
Data klasörünün yedeğini almadan neden oyun dosyalarında değiştirme yapıyorsun ki ya hata verirse veya beğenmessen.
Bir de oyunun çalıştığı tarihe windowsundan sistem geri yükleme yapmanı öneririm belki düzelme durumu olabilir.