Orjinal Mesajı Yazan: iceman1
fifa08 de hiç haberim yokken bir bakıyorum kalecim orta alanda top kapma mücadelesi veriyor dolayısıyla kale boş ve rahat gol yiyiyorum sorun nedir veya nasıl gideririm
Maç sırasında W tuşunu basılı tutma kaleciyi ileri çıkartıyor, birde top rakipdeyken elini shiftten çek o, kaleci kontrol tuşu, gereksiz çıkışlar yapar kalecin.