evet arkadaşlar diğer pes serilerinde mediumla high arasında olmayan farkla bunda var..
medium 2.0(no next gen) high 3.0(next gen)
zaten oyunu eleştirenlerin %90 ı buna alışamadıklarından yada ekran kartları high oynamaya elverişli olmadığından eleştiriyor..