merhaba arkadaşlar.bir ekran kartı alacağım agp olması lazım.bu iki ekran kartı arasında kaldım.pes2008 ve fifa 2008 ii oynamam için hangi ekran kartını önerirsiniz.bu ikisinden birini kesin alacam çünkü ikiside ddr3 ama sizce hangisini almalıyım.şimdiden tşk