ah gökhan akıllı olup bi plase yapsan orda.
çok kötü maç.yani bizim açımızdan.defansal olarak zaten berbat bi milli takım var.arda'nın kesinlikle oyuna girmesi lazım.böyle ağır adamları ayağında oynatır adeta.ibrahim üzülmez'in artık profosyonel lisansını iptal etsinler kardeşim ya.ulan bu kadar amator bi adam yok şu süper lgide ya.
gökhan ünal desen oda çok kötü.hiç bişe yapamıyo ayakta duramıyo.ümit'e pas atılırsa bişeyler yapıcak.servet zaten mümkün olduğunca risk bi adam.bi oynadığı bi oynadığını tutmuyo
aurelio muhteşem ya.diyecek bişey yok.alıyo veriyo kapıyo uzaklaştırıyo dağıtıyo.adam Türk oğlu Türk gibi oynuyo.helala olsun aurelio
volkandan korkuyorum ama şimdilik güven veriyo.inş böyle devam eder.
tuncay kötü.1-2 şey dışında bişey yapamadı.o ofsaytlık pozisyonda her nekadar ofsayt olsada o pozisyonu yemememesi gerekirdi.nekadar hazır olduğğunu o pozisyon gösterdi bence.
gökdeniz çok akıllı oynuyo.dediğim gibi ardada girerse onla birlikte yunanistanı dağıtırız.
emre şuanlık pek bi katkısı yok.tümer girebilir.