Arkadaşlar kimimize göre pekte önemsenmiycek yamayla düzeltilir denilebilicek bi hata olarak gözükebilir.Ancak Fifa gibi önemli bi oyunda Santiago Barnebeu gibi bi stadın olmaması çok büyük bi eksiklik.Aslında daha çok sölicek şey war ama ben bi an önce o önemli stadda oynamak istediğim için sizlerden yardım istiyorum.Eğer elinde bulunan warsa lütfen yardımcı olsun.Şimdiden teşekkürler
Ayrıca Herkese iyi bayramlar:)