Merhaba 1440*900 çözünürlüklü lcd monitorumde oyunda settingste 1440*900 çözü seçip 16:9 yaptığım zaman adamların boyları çok biçimsiz uzun oluyor.1440*900 4:3 te daha güzel gözüküyorlar, pes 6 daki gibiler.
16:9 seçip görüntülerden memnun olan var mı?
Tam tutturamadım sanırım çöz ayarlarını.