BRoNX ARKADAŞLAR DOWNLOAD DİYORUM, SONRA RAPIDSHARE E YÖNLENDİRİYOR SONRASINI YAPAMADIM,YOL GÖSTERİRSENİZ SEVİNİRİM.SEVGİLER
SkyJacker. sayfanın en altındaki free tuşuna bas sonra bir kutu gelicek hemen yanındaki 4 haneli kodu bu kutuya yaz ve download a bas ;)
mett34 freeye basdiktan sonra harf marf cikmiyo..once premiuma bas sonra sayfayi geriye alip freeye bas..ben ancak ozaman kutucuk filan gordum..ayrica rapidde bir dosya indirirken 2.si indirilemiyor buda ek bilgi...
y9696 ABİ YAMAYI KURUOM STADYUMLAR VAR AMAADLARI YOK BİRİNİZ BANA SIRAYLA VEREBİLİRMİ pls... şimdiden teşekkürler
M.Delgado10 evet ilk ombiri yani kadroyu kuramiyorum ve maci baslatmak istersem fifa08 kapaliyor bu ne kardasim????adamlarin fifasini bozuyorsunuz!!!!Hemen care bulun