Arkadaşlar oyunun geç çıkacak olması beni biraz merağa soktu..next gen grafiklermi kullanılıyor die düşündüm ama yanılmışım...eastoreda game infoya girdimde default gen grafikler PS2 ve PC için next-gen grafiklerin ise PS3 X-Box 360 ve wii için kullanıldığını gördüm...Yani kısaca EASPORTS bu seneki politikasından vazgeçmedi ve MADDEN de NFLde ve Fifa da uyguladığı sistemi nba içinde uyguladı...Olay şu-->kadroları formaları güncelle oyunu çıkar...
artık yapacak tek şey kaldı NBA 2k7yi PS2mde oynamaya dewam etmek en azından orda oynanış daha gzl....
Görüşlerinizi bekliyorum
kaynak--->www.easports.com