BRoNX arkadaşlar, oyunu oynarken team manegement e basıyorum saçma bir uyarı çıkıyor ve oyuncu değiştiremiyorum yada taktik veremiyorum, yardımcı olursanız sevinirim. sevgiler
princeofkorfez sende büyük ihtimal gamepad var ve sen team managemente fare ile basıosun onun icin uyarı cıkıyor klavyeden entere bas ole gir