cannerd benim en sinir olduğum şey, fm 2007 de maçta üstünde olsam berabere de olsam mağlup ta olsam kırmızı kart yemem...:mad:
tabata27 fm 07 de takımdaki sakatlıklar yedek kadrodan oyuncu alıyodum bi kere 16 yaşındaki evladı defansa dikmiştim gelene geç demişti:D
brk39 beni en çok sinirlendiren rakibe 30 şut atıp kalciyi geçememem üstüne bi de tek şutta gol yememdir hemde 30 metreden:)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: brk39 beni en çok sinirlendiren rakibe 30 şut atıp kalciyi geçememem üstüne bi de tek şutta gol yememdir hemde 30 metreden:)
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 sakatlıklar kesinlikle.6 tane sakatım var şu anda 1ay ila 4 ay arasında değişiyorlar. .....