yaw birader,ps3'de fifa08 oynadim,butun adamlarin hareketlerini sag taraftaki anlogla yapior.pc'de ise gamepad ile hareket yapamiyorum,kalecimin kontrolunu kendim yapamiyorum.bunun bi cozumu var mi acaba???Fifa07 icin gamepad e bisiyler yapilabiliodu sanirim..yardimci olabilecek arkadas varsa bekliorm.omryildirim@gmail.com ... tesekkur ederim