myraven Orjinal Mesajı Yazan: BewarE 8800gts sorunlu bi kart yanlız dikkat et:D yakında kaldırılıcak piyasadan senin yerinde olsam değiştirip ya 8800gt yada 8800gtx alırım walla bende hiç bir sorun yok araştırdım bazı önemli sitelerde önerilen en ideal kartın bu olduğunu gördüm hem geleceğe yönelik hemde şu an gayet iyi performanslı bir kart sen canını sıkma....
sasas 1280 x 800 çözünürlük 256mb ATI Mobility Radeon X1600 ekran kartı 2gb ram intel centrino duo 1.83 ghz.normalde high da oynanabilir gibi geliyor fakat benimki laptop bu sorun yaratırmı.çünkü bazı oyunları özelliklerim yettiği halde oynayamıyorum.sorduğumda laptop larda sorun verebilir falan diyorlar.böyle bi sorun çıkmaz herhalde dimi? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.:l1:
enis271 bir tane Sapphire ATI HD3850 512 Mb 256 Bit al sorum kalkar bu ekran kartıyla pes 2008 i high ta ve 1024*768 oynayabilirsin ayrıca pro street,underground 2 ,carbon full detay hiç kasmadan oynatıyor