arkadaşlar pes 2008 demo yu high quality ve 1024-768 de sorunsuz bi şekilde oynayabilen var mı?
amd+3500 64 athlon,2 gb ram,512 mb ekran kartı (ati radeon 1550x series ) le oynuyorum ama kasıyor.
tek tutmayan özellik ekran kartı konami ati radeon 1550x önermemiş sorun bundan olabilir mi yoksa demo dan mı kaynaklanıyordur.
sprular biraz fazla ve uzun oldu
yardımlarınız için şimdiden taşakkürler