10oguz plase insert the fifa2008 play disc in to the drive and sellect retry select vancel to quit yazıo arkadaşlar bu nedemek acill yardım
mazotciP Fixed image dosyasını bulabilirsen onu daemon tools tan mount image yap ama bilemem başka crack dene
ATMOSFER13 arkadaşlar benim sorunum fifa 2008 e girince oyunda hiç bir sorum yok maça girdiğim zaman ise böyle donuk donuk oluyor neden acaba e basıp adamı hızlı kosturunca mesela oyundan atmıyor veya tam donmuyor ama adam yavaşlıyor donuk donuk hareket ediyor bu sorun neden olabilir acaba zaten görüntü kaliteside en az da neden oluyor bu donukluk çıldıracam yaa ne olur yardım edin bi yama filan varsa ne olur haberim olsun şimdiden sağolun!!!
hhyx 640x480 'e ayarla çözünürlüğü detaylarıda low yap yine takılma oluyorsa bilgisayarın yetersiz demektir.
ATMOSFER13 Allah senden razı olsun hhyx kardeş çok çok çok sağol yaa sinir oluyordum valla one öyle donuk donuk çok sağol
ymkarakus ben fifa 2008 de takım yaptım ve butakımı turkcell süperlige sokmak istiyorum ama takımı bir likte bulabilsem takımı bulamdım yani takımı nasıl turkcell süperlige sokabilirim.kısa sürede cevaplarsanız sevinirim........(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:
selimgezer arkadaşlar allah rızası için yardım edin deli olacam fıfa 2008 de o kadar güzel bir edit yaptımki bütün yeni tranferler kramponlarına hatta formanın arkadasın da kiisme kadar yaptım 1 aydır uraşıyorum az önce unable my squad dedi ve eski ayarlara döndü ne olur yardım
plassjojug arkadaşlar cdyi kurdum oyunu yhni sonra mecbur olmuodu crackdan oynuodum intrnetten crackı indrdim kurdum oynuorum ama ndnse creation master sound master türkçe yama bide ea sports/fifa 08 iniçine yada datanın içine attım yamALAR FLN HÇ BRİ etkli olmuo yhni oyunda bulnmuo acba bu crackdan ddolayımıdr nolur allh aşkna muhammed aşknnna yrdımm.........
jankul099 Ben fifa 2008 1,lig yamasını indirdim rar şifresini de girdim ama nedense error verdi ne yapmalıyom.