serkanbaba12 arkadaşlar fifa 2008 açılmıyor açılıyor karanlık bir ekran geliyor ve masaüstünede dönülmüyor reset atıyorum geforce felan bilmiorumda ekran kartı 64MB ondan olabilirmi ve hangi ekran kartını önerirsiniz
canburakari **64 olmasıyla falan alakası yok.64 ekran kartındada çalışıyor ama ekran kartının modeli mx bu yüzden çalışmıoyr.Bendede aynı sorun var ve çaresi yok.Ekran kartını değiştireceksin:D**
serkanbaba12 Orjinal Mesajı Yazan: canburakari 64 olmasıyla falan alakası yok.64 ekran kartındada çalışıyor ama ekran kartının modeli mx bu yüzden çalışmıoyr.Bendede aynı sorun var ve çaresi yok.Ekran kartını değiştireceksin:D tşkler canburakari peki hangi model almalıyım yardım edersen sevinirim