arkadaslar oncelıkle hepınızın bayramını kutlarımm..
aramızda hemen hemen herkes pes'deki master lig olayını biliyordur..fifa 08i yeni aldim fakat belli bir ligte oynayipta ayni zamanda takımıma transfer yapabilecek bir oyun modu bulamadim bole bır oyun modu varmı?tournament modunda sadece sectıgımız turnuvayı oyanayabılıoruz ve transfer yapamıyoruzz ssanırsamm?boyle bır mod varmı yokmu warsa nasıl oynıabılırımm?
bilgilendirirseniz sevinirmm..
tesekkkurler