Oyunun yapımcıların Seabass bu konuda açıklama yaptı ve artık Next-Gen'e geçtiklerini belirtti.
Yani bunun geriye dönüşü yok; çünkü Next-Gen sadece bir isimden ibaret değil. Ona göre programlama yapılıyor.
Nasıl PS1'den PS2'ye geçilirken grafiksel iyileştirmeler olduysa şimdi de buna göre geliştirme yapıldı.