gsDavidBeckhamgs Orjinal Mesajı Yazan: mehmet_1905 CM 2008 kötü gözüküyor FM 2008 bin çeker Zaten Hep Öle;)
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: tanjuua Gorecez Hangisi Hangisine 1000 Çekiyo!!! cendere cendere cendere cendere :o
tolgak Çok güzel bir oyun ama türkçe olsa çok iyi olur TR yama lazım transfer falan hiç bi şe anlaşıl mio