bomfunk_mc **Arkadaşlar FIFA 08'i yükledim ama oyunun içinde spiker yok. Sorun ne olabilir ve nasıl çözebilirim acaba? Yükleme sırasında data klasörü içinde bir dosyada hata vermişti. Sorunun bu olduğunu düşünüyorum ama emin değilim. Ne yapabilirim?**
bomfunk_mc **Oyunu satın almamıştım, bir arkadaşımdan yükledim. Onun için değiştirme şansım yok. Başka şekilde çözemez miyim bu sorunu?**