BuLiX Fanerbahçe V 2 Menü http://www.imgloadtr.com/uploads/9afd3a93b1.bmp http://www.imgloadtr.com/uploads/3d240cfd41.bmp http://files.filefront.com/BuLuT+Jack+Sparrow+Fb+v2+urar/;8933165;/fileinfo.html
BuLiX bak ilk Önce RESİMLERİ 512*512 YAPION VE PNG FORMATINDA KAYDEDİON SONRA GGS İLE ETEXT 356 AÇION VE ORDA DEİŞMEK İSTEDİĞİN RESMİN UZERİNE TIKLION SONRA O RESİM EKRANDA BELİRİR ONUN USTUNE SAĞ TIKLA OPENDE VE REMİNİ SEC SONRA RESMİ 8 BİT YAP DEİŞMEK İSTEDİNİN UZERİNE BIRAK
ankserum abi dedğin gibi yaptı ama ggs de etext açtığımda hiç bi şey gözükmüyo ne harf ne rakam 356 nasıl bulacaz
Life. **ya bulut abi bi şe dicem açıkcası sölemek gerekirse menülerde yaptıın bazı resimleri beenmiyorum nedeni is resim kaliteli değil zaten kaliteli deil oyun atarken resim ölüo bnada oluo aynı şey ne yapmak gerekir ama resimlerim bazıları gzl deil bunu söliim**
BuLiX bak kardes resimleri fazla buyuk kucuk olmasın 800 en fazla 400 en az olmasına dikkatet ve de ben 3 tane yazı tipi var 2 tane ingiliz bidtebde 1 türkçe
nevzatilarslan su resimlerle de menü yaparsan cok sewinirim... http://img49.yukle.tc/images/3588adebayor_1_1024x768.jpg http://www.cfcnet.co.uk/images/wallpaper/drogba_1024x768.jpg http://www.teoman-fan.com/images/teo/teomanfoto11.jpg http://www.new-dream.de/image/wallpaper/musik/avril-lavigne/avril%20lavigne-17.jpg http://www.sporting-heroes.net/files_footballworldcup/QUARESMA_R_20051019_GH_R.jpg http://www.forumfutbol.com/futbol-resimleri/data/media/40/Luca_TON.jpg
muratalper1987 kardes bana adanasporun yapabilrmisin resimlerim aşağıda şimdiden sağol http://www.adanaspor.com.tr/sampiyonadanaspor.jpg http://www.turbey.com/files/adanaturuncudur.jpg http://img25.imageshack.us/i/turbeyler1ui8.jpg/