arkadaşım;yapacağın şu seni sezon sonunda atıyor ise para yüzünden paran (-)'ye yada 0 olduğu için atıyor,eğer oyundan sezon bitmeden önce atıyorsa bunun anlamı yamalaarla değil yönetim ve oynu ve takımını yanlış yönetip kötü oynatman ben ayhan umrım tanışırız by:cool: :cool: