bende çok beğendim fakat acaba demo mu diye bazı eksiklikler gördüm
mesela oyuna kanatlara yay her iki kanada sol/sağ gibi bi ayar yok
personel transferi diye bir menü var mı mesela kaleci ant olur kondisyoner olur
bir maçta golün yazdığı yere gelip üstüne tıklayına izleme olsa iyiydi
ben direkt golü görmneyi yapamadım
maç motoru bugüne kadar gördüğüm en iyi maç motoru
geçen sene oynamadım bununla hiç acaba bu oyunda futbolcu resimleri falan var mı