arkadaşlar ben be a pro menajerlik oynuyom korner firiki falan bana çektirtmiyolar (niye ben üvey evlatmıyım?) 1 2 3 4 tuşuna bas diyo bu 1234 tuşları hangileri 8 tuşunun C olduğunu anladım bide 2 veye 4 tuşuna bas dediğinde A ve D ye basıyom kornerleri kullanabiliyom bu 1 ve 3 tuşunun hagileri olduğunu sölerseniz ii olur bide maçlara başlamdan önce görevler verito onların anlamını verseniz mükemmel olur
Tavsiye eğer be a pro Men. oynuyorsanız exp puanlarınızı dribling ve ball controle verinki hareket yapabilesiniz ve rakiplerinizi kolay geçebilesiniz benim 65 ovr adamım 83 dribling yeteneğine sahip
not: lwl 4 te 10 exp daha alıyorsunuz 750 puan falan olunca