canburakari http://www.youtube.com/v/jhUTr6UCZ6w>http://www.youtube.com/v/jhUTr6UCZ6w type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **Arkadaşlar Bence Grafikleri Güzel Ps2dede.Ben Beğendim En Azından.Videodaki çekim kötü oyunda dahada güzel olacak:D**
i love PES sol üstteki pes 2008 yazısını kaldırıp bana bunu gösterseler pes 6 derim kesinlikle... hiç fark yok ya, stad file her şey aynı takımlar dışında ps2 de... pc de çok farklı... ps2 de özenmemişler